مرکز هیپنوتیزم کابوک

سه گام اساسی مدیتیشن

سه گام اساسی مدیتیشن

3گام اساسی مدیتیشن

 

۱-اولین گام در ، مشاهده بدن خودتان است. سپس آرام آرام از هر حركت و هر وضعیت بدن خود آگاه خواهید شد. همین طور كه آگاهی شما زیاد می شود.

خیلی از كارهایی كه قبلا داشتید انجام دهید به سادگی حذف خواهند شد و بدن شما بیشتری را تجربه خواهد كرد. آرامش عمیقی بر بدن تان حاكم خواهد شد و موسیقی درونی ظریفی در آن شروع به نواخته شدن می كند.

 

۲-تنها ده دقیقه آن چه از ذهن تان می گذرد را بر روی كاغذی یادداشت كنید پس از خواندن آن متوجه می شوید كه چه ذهن دیوانه ای دارید!

به علت عدم آگاهی، این دیوانگی در درون ما همیشه وجود دارد و هر چه را انجام بدهیم تحت تأثیر قرار می دهد و حتی وقتی كاری نمی كنیم هم بر ما تأثیر می گذارد.

یک راه خوب برای پایان دادن به دیوانگی ذهن مشاهده‌ این دیوانگی است. و لازم نیست شما برای تحول، كاری انجام دهید صرف این مشاهده یعنی مشاهده چیزهایی كه از ذهن تان می گذرد باعث می شود افکارتان  هماهنگ شده و آرامش یابد.

۳-احساسات و هیجانات خود را نیز مشاهده کنید بدین ترتیب یك هماهنگی میان بدن،‌ ذهن و روان شما برقرار می شود.

اگر این هماهنگی به دست آید مرحله‌ آخر خود به خود به شما هدیه می شود و آن آگاهی یافتن انسان از آگاهی خویش است و این همان اشراق است همان سرور درونی كه هدف سیر و سلوك یاست و آگاهی جاده ای است كه به این مقصد می رسد.

بیشتر بدانیم
یوگا چیست؟

این زمانی است كه شما كه مشاهده گر هستید با موضوع مشاهده یعنی هر آن چه مشاهده می كنید یكی شده و به مقصد نهایی می رسید

 

آواتار ادمین کابوکادمین کابوک

مرکز هیپنوتیزم کابوک

نوشته‌های مرتبط

قوانین ارسال دیدگاه

  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش ،مقاله یا محصول مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • خریداران محترم سوالات مرتبط با محصول را فقط از طریق تیکت ارسال کنند.
دیدگاه‌ها

0