هیپنوتیزم

موفقیت در آزمون و کنکور

موفقیت در آزمون و کنکور

    کسب رتبه ی برتر کنکور سراسری با خود هیپنوتیزم

  • آیا از اینکه برای کسب نتیجه ی برتر کنکور سراسری ، استرس و هیجان همزمان بر زندگی تحصیلی و شخصی تان سایه افکنده است ، رنج میبرید؟
  • آیا هجمه ی افکار برای آزمون سراسری باعث شده است مدام در حال تعجیل در امور همراه با دلهره و اضطراب شدید و مخرب باشید ؟
موفقیت در آزمون و کنکور

 

شاید دریافت شما در جذب آنچه مطالعه می کنید و یاد می گیرید خوب باشد اما تحت فشار قرار دادن خودتان برای دریافت رتبه ی برتر یعنی اینکه عملکرد شما محکوم به شکست است چراکه سعی دارید بهترین خودتان را چه از لحاظ توانمندیهای ذهنی و چه از نظر فیزیولوژیکی به یک باره و در این مدت زمان کم آنهم بدون برنامه ریزی هدفمند به عرصه ی ظهور بگذارید! و نتیجه روشن است!

چون شما تحت فشار عصبی و خود تلقینی های منفی هستید و برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه تان تحت تاثیر عوامل بازدارنده ی درونی و بیرونی قرار گرفته اید و اینچنین است که شما دچار نزدیک بینی یا خطای استراتژیک می شوید و آنوقت قادر نیستید تمامی جوانب را برای کسب مهارت و دانش مکفی پیش از آزمون کسب کنید.

حال خبر خوب اینست که شما تنها نیستید!

حقیقت اینست که از خیل عظیم متقاضیان کنکور تعداد کمی به دنبال کسب رتبه ی برتر سال هستند و حتی اینکه میزان اطلاعات و مطالعات دروس اختصاصی و عمومی شان هم قطعاً به اندازه ی شمایی که به سمت این سایت کشیده شده اید تا با بهره جستن از این تکنیک فوق پیشرفته و حرفه ایی ، موفقیت را از آن خود کنید.

نیست. هر چند ما معتقدیم بزرگترین رقیب شما در این آزمون و هر لحظه ی دیگری از زندگی خودتان هستید و همچنا هم بر این باور خود مصمم هستیم.منتها برای پیروز شدن و پیروز ماندن در این اجتماع ، لازم است دیدی همه جانبه البته که پس از کاوش خود ، داشته باشید.

 

اکثر متقاضیان و داوطلبان کنکور از آزمون دادن فراری هستند و این احساس ، حالتی طبیعی است ولی در نظر داشته باشید آزمون دادن یک شیوه ی جهانی ارزیابی در کلیه ی مدارس ، ورودی دانشگاهها و پس از آن است ، حتی پذیرفته شدن در مناصب شغلی. شما با آزمون میتوانید توانمندی ، استعداد و البته پشتکار خودتان را برای درک موضوعات مختلف بروز دهید و با اعتماد به نفس به معرض نمایش بگذارید.

همواره به یاد داشته باشید که عملکرد شما ، برنامه ریزی های شما ، غالباً آینده ی تان را می سازد. در نتیجه شما با کنترل و مدیریت هیجانات خود باید زمام امور را در دست گرفته ، و متعاقباً ماندگار ترین و پویا ترین سبک و سیاق  را برای کسب بهترین نتیجه انتخاب کنید.

آیا تمایل دارید عنان ذهن و افکار خود را در دست بگیرید تا بجای کنترل کردن سبک و مسیر زندگی تان تحت تاثیر هیجانات محیطی ، شما آنها را برای رسیدن به بهترین و هوشمندانه ترین راه برای دست یابی به هدف تان مهار کنید؟

 

ما با برترین تکنولوژی های عصر حاضر چون برین سینک brain syncو بینورال بیت binaural beat و ایزوکرونیک تن Isochoronic tone  برای متعادل سازی امواج مغزی یا همان brainwave آمده ایم تا با ورود و نگهداشت شما در خلسه ی عمیق حالت آلفا ، برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه شما را برای کسب مدارج عالی و برتر ، چه در زمینه ی تحصیلات چه در زمینه ی زیرساختهای شخصیتی و شخصی زندگی تان ، یکبار برای همیشه فعال کنیم.

علم خودهیپنوتیزم با مهیا ساختن و دسترسی به این لوح گسترده و البته ژرف به راحتی میتواند توانایی و عملکرد شما را در این آزمون ارتقا بخشیده و کلیه ی هیجانات منفی و بازدارنده را به انرژی ، اشتیاق و انگیزه برای پیروز شدن تبدیل کند.

پس خودهیپنوتیزم می تواند به ایجاد این واقعیت کمک کند.

 

تصور کن با تمرین خودهیپنوتیزم چه امتیازات منحصر بفرد و ویژه ایی را بدست خواهید آورد:

  • تمامی اطلاعاتی که از پس مطالعات کتب درسی داشتید به صورت کاملاً سازمان یافته و سیستماتیک بیاد می آورید و بازخوانی می گردد.
  • بسیار با آرامش ، متمرکز و در عین حال همراه با دقت و سرعت عمل ، تست زنی و پاسخ به سوالات را یکی پس از دیگری خواهید بود.
  • در واقع بسیار مقتدرانه آماده ، مشتاق و مصمم خواهان شرکت در آزمون هستید.

موارد ذکر شده تنها چند مورد از تمرین پس از آن است و شما برای رسیدن به این نقطه باید حداقل یکماه ، حداکثر سه ماه آنهم بطور منظم شب هنگام قبل از به خواب رفتن تمرین داشته باشید تا برترین رتبه ی کنکور سراری سال را پس از تلاشهای مستمر و مفید از آن خود کنید. این جلسه ی صوتی خودهیپنوتیزم قدرتمند ، مناسب برای بسیاری از شرایط آزمون است. مثلاً رفع استرس حاکم بر خودتان هنگام آزمون و دیگر موارد حاشیه ایی.

به نمایش گذاشتن استعدادها ، شایستگی ها و توانمندی های تان صرفاً به کمک هیپنوتیزم است.

درادامه ی این گفتار میخواهیم برای شما پرده از یک راز مهم را برداریم که به طور قطع استفاده از آن بعنوان ابزاری تکنیکی و مهارتی شما را به نتایج فوق العاده ارزشمند و حیرت انگیزی می رساند… پدیده ایی به نام فتوریدینگ Photoreading

 

PhotoReading چیست؟

مجموعه سیستم ذهنی PhotoReading  همانطور که توسط پل شیل Paul R. Scheele توسعه پیدا کرد یک سیستم خواندن سریع با پنج مرحله است که شامل:

  1. 1.آماده سازی
  2. 2.پیش مطالعه
  3. 3.تصویر خوانی (PhotoReading) یا عکسبرداری
  4. 4.پس مطالعه
  5. 5.فعالسازی بعلاوه ی مطالعه

تکنیک عکسبرداری (که ما معمولا “دانلود” می نامیم) اولین گام در مجموعه سیستم ذهنی PhotoReading است. بطور خلاصه مجموعه سیستم ذهنی PhotoReading اساساً یک سیستم 5 مرحله ایی تندخوانی است.

فقط با یک روش متفاوت ، یعنی مرحله ی عکسبرداری / دانلود. گام عکسبرداری / دانلود، یک تکنیک است که تنها بر ذهن ناخود آگاه متکی است، و این تکنیک است که شما را قادر می سازد که 20000 کلمه را در دقیقه با سرعت بالا بخاطر بسپارید.

موفقیت در آزمون و کنکور

با این تعاریف و با توجه به قدرت بینظیر ضمیر ناخودآگاه ، نکته ی قابل تامل اینست که ؛ شما باید برای تسلط به فتوریدینگ خصوصاً برای کنکوری های پرتلاش و کنجکاوی که خواستار کسب رتبه ی برتر این آزمون مهم و البته فوق العاده تاثیر گذار در زندگی شان

هستند ، باید در تکاپوی آماده سازی ضمیر ناخودآگاه شان برآیند که البته در اینجا با قاطعیت تمام میگوییم تنها راه دسترسی به ضمیر ناخودآگاه و فعال کردن برنامه های حائز اهمیت در آن فقط و فقط از طریق هیپنوتیزم است که مرکز تکنیکال هیپنوتیزم کابوک با بهره جستن از تکنولوژی برتر جهان در خصوص فرکانس ها و brainwave راه رسیدن به این مهم را برایتان هموار کرده است.

 

در نتیجه تمرین با فایل های خودهیپنوتیزم آماده شده برای کلیه ی رشنه های آزمون سراسری با بکارگیری تلقیناتی در راستای افزایش قدرت حافظه ی تصویری فتوریدینگ امکان بهره برداری دلخواه در حین مطالعه ی کتب درس و کمک درسی پیش نیاز کنکور را به شما ارائه میدهد پس این یک فرصت ناب است که با پی بردن به این علم و تکنیکهای منحصر بفردش جهان خود را تصرف کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که پدیده ی فتوریدینگ و عکس برداری ذهنی مثل خواندن های رایج ، نیست. 

 

 

مرکز هیپنوتیزم کابوک

مرکز هیپنوتیزم کابوک

آخرین مقالات

84 سال تحقیق در دانشگاه هاروارد در مورد شادکامی چه نتیجه ای داشت؟

84 سال تحقیق در دانشگاه هارواد در مورد شادکامی چه نتیجه ای داشت؟ راز شادکامی:… ادامه مطلب

2 روز پیش

5 اصل شکست ناپذیر موفقیت در کار

5 اصل شکست ناپذیر موفقیت در کار قانون جهت افراد موفق در هر زمینه‌ای از… ادامه مطلب

2 ماه پیش

معرفی فرکانس های مغزی و بکارگیری آن در فایلهای هیپنوتیزم

معرفی فرکانس های مغزی و بکارگیری آن در فایلهای هیپنوتیزم در کنار فرکانسهای مغزی متد… ادامه مطلب

9 ماه پیش

جنبه های مختلف کاربرد یوگا

جنبه های مختلف کاربرد یوگا ● یوگا و ام‌اس همان‌ گونه که در استفاده از… ادامه مطلب

10 ماه پیش

تلقینات هیپنوتیزمی مستقیم و غیر مستقیم

تلقینات هیپنوتیزمی مستقیم و غیر مستقیم تلقینات هیپنوتیزمی مستقیم و غیر مستقیم دو نوع اصلی… ادامه مطلب

11 ماه پیش

روانشناسی رنگ های هاله نورانی- شخصیت های ارغوانی

روانشناسی رنگ های هاله نورانی- شخصیت های ارغوانی   ● ذهن/ بدن ارغوانی ها ترجیح… ادامه مطلب

11 ماه پیش