انتخاب و معرفی نوع جلسه خود هیپنوتیزم اختصاصی

 انتخاب و معرفی نوع جلسه خود هیپنوتیزم  اختصاصی

فایلهای جلسات خود هیپنوتیزم به ۲ روش تهیه میشوند .

فایلهایی که به صورت یکجا و با یک برداشت ضبط میشنوند (مستر ترک ) و فایلهایی که به صورت مجزا و هر بخش و هر جمله تاکیدی به صورت جداگانه رکورد میشود  (مولتی ترک)  نامیده میشود که هر کدام محاسن خاص خود را دارد و کاربردهای ان متفاوت است .

 

در روش “مولتی ترک” تکنیک ایجاد هیپنوتیزم ، عمیق کردن خلسه ، شرطی شدن ، و بیداری به صورت استاندارد و بر اساس الگوریتم جهانی و استاندارد نرم افزار مستر هیپنوتیزم  تعریف میشود و سفارش دهنده فقط در بخش جملات برنامه ریزی ذهن درخواست خود را ثبت میکند و نوع و روش هیپنوتیزم یا نوع و روش شرطی شدن را نمیتواند تغییر دهد  .

محاسن روش مولتی ترک : در روش مولتی ترک برای شما  چهار فایل ارسال میشود

انتخاب و معرفی نوع جلسه خود هیپنوتیزم اختصاصی

الف : فایل اول : تمرین کامل شامل،شروع هیپنوتیزم ، عمیق کردن هیپنوتیزم ، تکرار جملات برنامه ریزی ضمیر ناخود اگاه ، تثبیت تلقینات ، شرطی شدن در خود هیپنوتیزم و بیداری از حالت  هیپنوتیزم  (تایم جلسه حدود ۳۰ الی ۶۰ دقیقه)

ب :  فایل دوم : شروع جلسه با کد شرطی استاندارد  (سه بار تنفس عمیق ) و بقیه مراحل مانند فایل شماره یک در این روش شما به خاطر اینکه شرطی شده اید بسیار سریع در حالت خلسه قرار میگیرید و ضمیر ناخود آگاه توسط جملات تاکیدی برنامه ریزی میشود و زمان کوتاهی را صرف این کار میکنید (حدود ۱۵ دقیقه)

تمرین با این فایل را بعد از حداقل ۲۰ روز و حداقل روزی یک مرتبه تمرین با فایل اصلی باید شروع کنید تا توسط فایل اصلی شما با کشیدن سه نفس عمیق شرطی شده باشید

پ :  فایل سوم : جملات تاکیدی  به صورت مجزا بدون  تمرین شروع هیپنوتیزم و بیدرای ، کاربرد این فایل بسیار مهم است و اسرار آن در جزوه آموزش روش استفاده جلسه اختصاصی  برای شما همراه با سفارشتان ارسال میگردد .

۲- کلیه فایل هایی که در سایت قرار گرفته یا در آینده در سایت قرار میگیرد با روش استاندارد نرم افزار مستر هیپنوتیزم  تهیه میشود و دوستانی که  شرطی شده باشند از کلیه فایلهای مرکز کابوک به راحتی میتوانند به عنوان ادامه روند پیشرفت  تمرین خود استفاده کنند و هیچ تداخلی ایجاد نمیکند .

ولی در روش “مستر ترک ” کلیه مراحل با نظر و درخواست  سفارش دهنده  قابل تغییر میباشد و کل جلسه توسط استاد در یک برداشت رکورد میشود و سپس با نرم افزار  مستر هیپنوتیزم  فایلهای فرکانس و اصوات طبیعت و موسیقی به آن اضافه میگردد و سپس یک فایل کامل از جلسه  برای شما ارسال میشود .

روش مستر ترک بیشتر برای درمان و تعقیب کردن یک روش درمانی منسجم طراحی میشود و درخواست کننده آن ،اکثرا مراکز  روان درمانی و روانشناسی  می باشند که سناریوی جلسه را از قبل نسبت به کیس مورد نظر طراحی و در اختیار این مرکز قرار میدهند .

توضیح : از آنجایی که بخشی زیادی از مخاطبین مرکز هیپنوتیزم کابوک افراد متخصص و حرفه ای هستند میتوانند بنا بر نیاز خود  هرگونه فایل هیپنوتیزم یا مدتیشن را به صورت اختصاصی برای خود یا دوستان خود سفارش دهند .

در روش  مستر ترک امکان کم یا زیاد کردن تایم جلسه وجود ندارد (تایم جلسه حدود ۳۰ الی ۴۵ دقیقه میباشد )

 

مرکز هیپنوتیزم کابوک

مرکز هیپنوتیزم کابوک

آخرین مقالات

5 اصل شکست ناپذیر موفقیت در کار

5 اصل شکست ناپذیر موفقیت در کار قانون جهت افراد موفق در هر زمینه‌ای از… ادامه مطلب

1 ماه پیش

معرفی فرکانس های مغزی و بکارگیری آن در فایلهای هیپنوتیزم

معرفی فرکانس های مغزی و بکارگیری آن در فایلهای هیپنوتیزم در کنار فرکانسهای مغزی متد… ادامه مطلب

8 ماه پیش

جنبه های مختلف کاربرد یوگا

جنبه های مختلف کاربرد یوگا ● یوگا و ام‌اس همان‌ گونه که در استفاده از… ادامه مطلب

10 ماه پیش

تلقینات هیپنوتیزمی مستقیم و غیر مستقیم

تلقینات هیپنوتیزمی مستقیم و غیر مستقیم تلقینات هیپنوتیزمی مستقیم و غیر مستقیم دو نوع اصلی… ادامه مطلب

11 ماه پیش

روانشناسی رنگ های هاله نورانی- شخصیت های ارغوانی

روانشناسی رنگ های هاله نورانی- شخصیت های ارغوانی   ● ذهن/ بدن ارغوانی ها ترجیح… ادامه مطلب

11 ماه پیش

تعریف هیپنوتیزم

تعریف هیپنوتیزم اولین تعریف هیپنوتیزم توسط جیمزبرید جراح اسکاتلندی ارائه شد.که هیپنوتیزم یا هیپنوز را… ادامه مطلب

11 ماه پیش