مرکز هیپنوتیزم کابوک

خواب آلودگی های زیاد و همیشگی

خواب آلودگی های زیاد و همیشگی

خواب آلودگی های زیاد و همیشگی

آیا خواب آلودگی زیاد دارم؟

برای افرادی که در شخصی، حرفه‌ای و خانوادگی درگیرند، ممکن است به ‌نوعی مستاصل کننده به‌ نظر برسد. درواقع، برآورد شده است که ۱۸ درصد بزرگسالان از احساس خستگی مفرط رنج می‌برند. درحالیکه در بسیاری موارد، موقعیت می‌تواند با کمی یا خواب بیشتر آخر هفته بهبود یابد، اما وقتی با مولد بودن شما تداخل کند، یا باعث فراموشکاری و بی‌قراری بدون توجه به میزان خوابتان شود، زمان آن است که با پزشکتان صحبت کنید.

خواب آلودگی زیاد چیست؟

خواب آلودگی زیاد یا زمانی رخ می‌دهد که خواب آلودگی به حدی شدید است که روی فعالیت‌های روزانه‌تان مثل وعده‌های ملاقات کاری یا یادآوری خرید شیر در راه بازگشت به خانه تاثیر می‌گذارد. خواب آلودگی زیاد یا مفرط برای افراد مختلف، متفاوت است، اما وجه اشتراک زیربنایی خواب آلودگی زیاد این است که علی رغم ، بازهم خسته هستید. برای مثال، ممکن است ۸ ساعت در شب بخوابید اما طی روز با بیدار ماندن مشکل داشته باشید یا چرت‌های منظمی بزنید و بازهم احساس خواب آلودگی کنید. ممکن است حتی ۱۰ یا ۱۱ ساعت در شب بخوابید اما در بیداری احساس سردرگمی و گیجی نمایید.

برای اینکه شب هنگام خواب بسیار خوب و با کیفیتی داشته باشید کافیست این پکیج خودهیپنوتیزمی بی نظیر را دانلود کنید:

خواب آلودگی زیاد چگونه تشخیص داده می‌شود؟

پزشک یا کارشناس خواب می‌تواند تعیین کند که آیا از خواب آلودگی زیاد رنج می‌برید یا خیر، و در این صورت، آیا علتش عادات خوابتان است یا . بهتر است نشانگانتان را جدی بگیرید و با پزشک مراقبت اولیه درباره شرایطتان صحبت کنید. بسته به شدت موقعیتتان، پزشک ممکن است شما را به متخصص خواب برای آزمایش‌های بیشتر ارجاع دهد.

پزشکتان از شما اطلاعاتی درباره عادات خوابتان خواهد پرسید، مثل:

  • چه مدت احساس خواب آلودگی مفرط داشته‌اید
  • چند ساعت در شب‌های هفته و آخر هفته می‌خوابید
  • آیا به‌طور منظم طی شب بیدار می‌شوید
  • آیا تغییراتی در محیطتان رخ داده که بتواند روی خوابتان تاثیر بگذارد (مثل کودک جدید یا برنامه کاری جدید)؟

این اطلاعات به پزشکتان کمک خواهد کرد تا تعیین کند آیا خواب آلودگی زیاد شما ناشی از رفتار (مثلا عادات خوابتان) است یا اختلال (مثل اپنه خواب). پزشک شما ممکن است خواب‌نگار یا آزمایش خواب را توصیه کند تا بینش عمیق‌تری از شرایطتان به‌دست آورد. اینگونه شما و دکترتان می‌توانید باهم، یک برنامه‌ی درمانی برای کمک به کسب مجدد انرژی و لذت در زندگی خود ایجاد کنید.

برای داشتن روزهای پر از انرژی و شادابی و حس فرح بخش با انگیزه، تمرین با این پکیج فوق العاده را هم به شما پیشنهاد میکنیم … امتحانش کن!

 

بیشتر بدانیم
همه چیز درباره افسردگی فصلی

منبع: American Psychiatric Association. Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM-5), Fifth edition. 2013.
Centers for Disease Control and Prevention. Insufficient Sleep is a Public Health Problem. Accessed July 2017.
National Sleep Foundation. Sleep Health Index. 2014.

آواتار ادمین کابوکادمین کابوک

مرکز هیپنوتیزم کابوک

نوشته‌های مرتبط

قوانین ارسال دیدگاه

  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش ،مقاله یا محصول مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • خریداران محترم سوالات مرتبط با محصول را فقط از طریق تیکت ارسال کنند.
دیدگاه‌ها

0